20 Nisan 2013 Cumartesi

Seyahat Makyaj Çantam: Yanıma Neler Alıyorum?


Merhabalar;
3-4 gün oldu yazamıyorum, laptop'ım ufak çaplı sorunlar çıkardı-Twitter'dan takip edenler biliyordur zaten. Şimdilik 4-5 günlük geçici bir çözüm bulmuş gibiyim, sonrası için de bir şeyler düşüneceğim.
Bugünkü post, seyahatte yanıma ne aldığımla ilgili. Ailemin yanına 1 haftadan kısa bir süre için gidiyorum ve yanıma aldıklarımı göstermek istedim hazır toplanıyorken.



Bu seyahat için kullanacağım makyaj çantam gördüğünüz şekilde, hiç aşırı büyük falan değil. 1 hafta oldukça kısa olduğu için, alabileceğimin en minimumunu aldım. Hiç bir şeyin(ruj dışında) farklı bir rengi, ikincisi vs. yok. Fırçaların hepsini kullanıyorum her makyajımda, o yüzden mutlaka almalıydım. Naked Basics'i alınca başka far almama gerek kalmadı. Rimel, eyeliner, allık, fondöten, kapatıcı vs. olmazsa olmazlar. Yeterince minimalist çalıştım bu seyahat için.





Skincare'lerin de küçük boylarını yanıma aldım, her gün kullandığım büyükleri taşımam çok gereksiz olurdu küçükleri de varken.

 Bu bildiğimiz büyük Biodermalar'ın küçük bir tester şişesi, daha piyasaya çıkmadan denemek için almıştım 2 yıl önce, hala da seyahatlerimde büyük şişeden buraya doldurup yanımda taşıyorum, inanılmaz pratik.



Yanıma aldığım ürünler:
-Nars Sheer Glow Fondöten/ Mont Blanc
-Lancome Hypnose Drama Rimel
-Lancome Artliner Eyeliner
-Mac Studio Fix Pudra
-Mac Studio Finish Kapatıcı NW15
-Mac Allık Blushbaby
-Mac Rujlar: Snob, Quick Sizzle
-Mac Painterly Paint Pot
-Urban Decay Naked Basics Palet
-Mac Fırçalar 116, 224, 217, 190
-Da Vinci Fırçalar Wide Eyeshadow Brush, Thin Liner Brush
Skincare:
-Bioderma Makyaj Temizleyici
-Clinique All About Eyes Göz Kremi
-Clinique Moisture Surge Nemlendirici
-Clinique Liquid Facial Soap Temizleme Jeli (Cildim yağlı olmamasına rağmen taşıması pratik diye bunu aldım ve bu da yağlı ciltler için)

Yukarıda gördüğünüz tüm ürünlerin, skincare küçük boyları dışında, incelemelerini blogda bulabilirsiniz. Sağdaki etiklerden ya da sol üstteki arama çubuğundan yararlanabilirsiniz.

Sevgiler
xx

2 yorum:

  1. Bir yeteneksiz ben miyim acaba diye düşünüyorum. Bioderma'yı minik huniyle bile aktaramıyorum ama sizin şişe eski olduğu için çevirilerek yerinden çıkıyor sanırım? Yeni şişelerde pembe kapak sabit ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Estağfurullah, benimkinin kapağı çevirerek değil de zorlayarak çekerek çıkıyor:)

      Sil