13 Ocak 2013 Pazar

Nars Sheer Glow+OPI Suzi Skis in the Pyrenees

Merhabalar,

Şu gün itibariyle bloğa çok daha sık yazabiliyor olacağım, daha rahat bi dönemime girmiş bulunuyorum.

Bildiğiniz üzere her zaman kullandığım ve üst düzeyde memnun olduğun fondötenim Nars Sheer Glow'dur, ve kim sorsa bunu tavsiye ederim. Geçen Şubat civarında aldığım şişe yeni bitti, gerçekten bereketlidir aynı zamanda. Ben de artık kullanamayacağım derecede bittiğini görünce aciliyetle Sephora'ya attım kendimi, ve yenisini aldım. Bu fondötenle ilgili olan ilk alışverişim postumu bilmeyenler için tekrar fotoğraflarını çektim.

Nars Sheer Glow Fondöten/Renk: Mont Blanc (En açık 2. ton) 95 TL




Ayrıca, yine bildiğiniz gibi, çok para yatırmayacağım tek ürün ojedir. 50-60 liralık ojeleri almanın sadece keyfi bir doyumu olabilir, işlevsel bir farkı olduğuna inanmıyorum. Ama OPI, China Glaze, Chanel ve benzeri üst düzey ojelerin çok sıkı fanatikleri olduğunu da biliyorum. Ben onlardan değilim, ama Sephora'da bazı OPI ojelerin 40 liradan 15 liraya indiğini görünce dayanamadım. Suzi Skis in the Pyrenees isimli bu OPI ojesi tam siyah değil, tam olarak "füme" diye tanımlayabilirim. Simsiyah ojelerim var, ama füme-grimsi bir siyahım yoktu, aldığıma gerçekten memnunum.



Bir sonraki postumda herkesin çok istediği bir şeyi yazmak istiyorum aslında, yeri gelmişken buradan söylemiş olayım. Nars'ın bu fondöteni hakkında detaylı bir review oldukça fazla isteniyor, hazır yenilemişken de bir review yazacağım.

xx

4 yorum:

  1. Hangi sephoradan alışveriş yaptınız? Oje süpermiş

    YanıtlaSil
  2. Nars fondöteni kullandım ama çok uymadı bana malesef.. bir de pompasız olması hoşuma gitmedi ama sen güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yıldır vazgeçilmezim bu fondöten kesinlikle. Herkese göre değil sanıyorum ki haklısınız, çok teşekkür ederim.

      Sil