8 Temmuz 2012 Pazar

Bu Pazar Ne Giydik, Ne Sürdük, Ne Okuduk?

Genelde kıyafet postu yapmıyorum, herkes alanını bilecek mottoma saygımdan, ama bu sefer değişik olsun istedim. Bugün ne giydiğimi, makyajımda neler kullandığımı, ne okuduğumu fotoğraflayayım dedim, enjoy! Fiyatları hep soruyorsunuz, ben de fiyat yazmayı pek sevmiyorum, ama mümkün olanları yazmaya çalışacağım. Çok pahalıları yazmak istemiyorum, yani tabi almak isteyen olursa söylerim de saçmalamaya gerek yok, iyi bir saate ne kadar para verildiği bellidir yani, gerek yok.

 Rayban Wayfarer Classic/Black/Polaroid: 450 TL
 Çanta: Clockhouse: 40 TL
 Michael Kors Rose Gold Watch
 Oje: Pastel No:23: 1.20 TL
 Şort: Batik: 41 TL
 T-shirt: Mudo: 59 TL

 Jimmy Choo Parfüm: 290 TL, Nars Sheer Glow Foundation in Mont Blanc: 90 TL
 Nars Albatros Highlight: 67 TL, Mac Naughty Saute Ruj: 43 TL
 Mac Sunbasque Allık: 58 TL, Mac Farlar Naked Lunch, Carbon, Antiqued : Tanesi 43 TL
 Lancome Hypnose Drama Rimel: 89 TL, Lancome Artliner: 78 TL
Ve tabi müziksiz/kitapsız bir Pazar düşünülemezdi. Hala Game of Thrones ve okuma eşliğinde Game of Thrones Soundtrack dinlenmektedir.

İyi Pazarlar! xx

8 yorum:

  1. şortun çok şık :)

    http://f1207.hizliresim.com/z/9/9knpw.jpg

    bana bu renk ruj önerebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm Mac Angel'ı bir deneyebilirsin, farklı bir şeydir ama benzer.

      Sil
    2. teşekkür ederm gercekten benziyo allıgğ için bir şey önerebilir misin peki?

      Sil
    3. hiç aklıma gelmemıstı melba tamamdır ozaman :)

      Sil
  2. Parfümünü bir hayli azaltmışsın,Fan di Fendi'yi denedin mi?lütfen bir dene canım,görüşmek üzere,Başak.

    YanıtlaSil
  3. çantayı cok begendim..bu tarz yazlık bir çanta aradım ama bulamadım...nerde dir bu clockhouse yada internet sitesi falan var mıdır? nasıl bulunur?? tugba_yanar07@hotmail.com bi mail atabilirseniz çok memnun olurum,

    YanıtlaSil