30 Ekim 2011 Pazar

Ten Rengine Göre Allık

Açık tenin makyajdaki avantajı su ötürmez bir gerçek ama koyu ten renklerinde de doğru kullanıldığında inanılmaz güzel duran allıklar var. Şöyle yapalım o zaman;
1-Çok açık tenler için:
Kullanılacak renkler çok koyu olmamalı ama koyu renk allıklar hafifçe sürülebilir, işte avantaj budur. Demek istediğim, en açık renkten en koyusuna kadar hepsi açık tenlere gider, hafif ya da yoğun. Önerilerim:

Mac Blushbaby

Mac Mocha

Mac Pink Swoon 

Mac Tenderling

Mac Stunner

2-Buğday ten/Orta ton/Sarı veya Pembe Alt Tonu Belirgin Ciltler:
Çok ekstremlere kaçmaktan kaçınılmalıdır çünkü tenin zaten kendi rengi ve kimliği vardır, o yüzden daha ılımlı renkler seçilmelidir.

Mac Melba

Mac Trace Gold

Mac Prism

Mac Pinch me

3-Koyu Tenler:
Koyu tene muhteşem giden bir renk varsa o da koyu üzüm rengidir. Mürdüm rengi, bordo, ekstrem pembeler vs. inanılmaz etkilidir, kullanmaktan korkmalıdır koyu ten rengine sahip kişiler. İddia güzeldir, iyidir, hoştur.

Mac Frankly Scarlet

Mac Dollymix

Mac Coy Girl

Mac Sweet As Cocoa
xx

4 yorum:

  1. En son Mac alışverişimde frankly scarlet i aldım. Bu aralar koyulardan gidiyorum ve bu renk de kalbimi fethetti diyebilirim. ama gösterdiğin pink swoon u da gözüme kestirdim:)

    YanıtlaSil
  2. pink swoon çooook güzel, frankly'den memnun kalırsan haber ver ben de alayım :)

    YanıtlaSil
  3. ben bir allık delisi olarak çok beğendim. açık tenliyim ve bence tenime de çok güzel gitti. böyle canlı ve kendini belli eden renklere bayılıyorum. sana da mutlaka tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  4. mocha ve pinch me <3

    bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com

    YanıtlaSil