2 Mart 2014 Pazar

Ve kazanaaaannn......


Merhabalar!

Lancome çekilişim 25'inde sona ermişti bildiğiniz üzere, ve ancak açıklayabiliyorum çünkü beklediğimin kat kat üzerinde katılım oldu. Daha önce hep büyük çekilişler yapmıştım ve onlarda katılımı yüksek zaten bekleyerek bu işe başlamıştım ama bu sefer tek bir ruj verdim ve daha az katılım olacağını düşünmüştüm. Tabi ki Lancome'un imza bordosu söz konusu olunca, hepinizin muhteşem ilgisini gördü bu çekiliş. ÇOK TEŞEKKÜRLER!

Tüm ek haklar/ek haksız direkt katılımlar excel dosyasına listelendi, ve her zamanki gibi elimle kağıtlara yazıp çektim (random.org kullanmama sebebimi daha önce belirtmiştim).

Ve kazanan da:




EVREN, TEBRİK EDERİM! Mailini bu postu yazmadan bir kaç dakika önce attım, eğer bu yazıyı ondan önce görürsen mailini kontrol et!

Katılan herkese çok teşekkür ederim tekrar. Ve çekilişlerimin devam edeceğini zaten biliyorsunuz, hiç arayı açma niyetim yok.

xx

5 yorum:

  1. İnanamıyorum dunden beri yuz kere girdim siteye ve kıl payımı kacırdım. Adımı gormeseydım keske suan aglayabılırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam yaaa:( böyle söyleme :(

      Sil
    2. Cok ıyısınız gerckten :) buda sanssızlıgımın kanıtı oldu resmen ama nasibim değilmiş demekki napalım :(

      Sil
  2. tam bir başak burcusun :)

    YanıtlaSil