18 Ekim 2013 Cuma

Çekiliş sonucu!!!

Veeeee 1 aylık çekilişimin sonundaki kazananı 3 günlük çalışmam sonucu belirleyebildim. Gerçekten listeyi yapmak, tüm hakları tek tek kontrol edip listelemek çok çok zor oldu. Bir sürü çift yorum vardı, onları da teker teker eledim. Daha sonra kağıda yazdığım numaralardan çekerek kazanını belirledim.

Ve kazanan....... Tırırırırırırı




SEVGUL!!!

Tebrik ediyoruuum, eğer 18 yaşının altındaysan lütfen bana kargo adresini yazmadan önce ailenden izin al.

Katılan herkese çok çok çok teşekkür ederim, tabi ki aynı kalibrede çekilişlerim olacak. Bundan sonraki ilk çekiliş Lancome ruj üzerine olacak, büyük ihtimalle Kasım'da.

Sevgiler!






11 yorum:

  1. Kazananı tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Kazanan arkadaş güle güle kullansın. :)

    YanıtlaSil
  3. Guzel gunlerde kullansin :)

    YanıtlaSil
  4. :((( çok şanslısın sevgül tebrikler

    YanıtlaSil
  5. :(( çok şanslısın sevgül tebrikler

    YanıtlaSil
  6. Gitti güzelim hediyeler:/

    YanıtlaSil
  7. Sevgül'ün kadir gecesi doğmuş olma ihtimali çok yüksek :)

    YanıtlaSil
  8. sevgi tebriklerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr , cok mutlu oldum senin adına .. umarım güzel günlerde mişşşş gibi kullanırsın ... tek bir emaille katılıp kazanmak senin sanslı oldugunu yada sansının dondugunu gosterir.. haydi hayırlısı bakalım :) sevgiler

    YanıtlaSil