17 Ağustos 2012 Cuma

2. Çekilişi Yapsam Diyorum...



NYX postumdan sonra ürünler baya merak konusu oldu, daha ülkeye geleli 1 ay olmadığı için herkes oldukça büyük meraklarda. Ben de bu aralar bir çekiliş yapma planlarındayım ama çok büyük değil, minik bir şey, 2-3 ürünlük. Madem herkes parasına değip değmediğini, gerçekten düşük kaliteli olup olmadığını merak ediyor, ve madem her yerde bulunamıyor, ben de mini NYX çekilişi yapayım diyorum. Fikir beyanında bulunursanız hoş olabilir. Özel olarak denemek istediğiniz bir şeyler varsa da belirtin lütfen.
xx

3 yorum:

  1. NYX'i Douglas Türkiye'ye getirmeseydi daha kolay ulaşırdık.
    Bende 10'lu far paleti var ve çok beğenerek kullanıyorum hatta eğer bir gün Kanyon Douglas'a gidebilirsem jazz night ve versus renklerinide almak istiyorum.
    Bir de üçlü farları çok beğeniliyor ama kullanmadım aynı şekilde allıkları, rujları, jumbo göz ve dudak kalemleri en beğenilen ürünlerinden.
    Eğer siz NYX ürünleriyle bir çekiliş düzenlemek istiyorsanız far-ruj-allık üçlüsünden oluşan bir paket hazırlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. jumbo göz farlarını ve allıklarını merak ediyorum şahsen

    YanıtlaSil
  3. bencede çekiliş yapmalısın. nyx'in rujlarını merak ettim açıkçası.

    YanıtlaSil