5 Nisan 2012 Perşembe

Çekiliş Sonucu

Her şeyden önce... Yazdıklarınız, bloğu "yapmaya çalıştığım" noktada görmeniz, gerçekten takipçilerime yararlı olduğumu bilmek... Tüm yorumları tek tek okudum listeyi çıkarırken ve inanılmaz mutluyum. Özellikle bazı insanların yapmaya çalıştığım şeyi bire bir olarak almış olması ve yazmış olması, hele hele bazı insanların benim için bloglarında ayrı bir post yazmış olması(çekiliş duyurusundan ayrı olarak); sanıyorum bir şeyleri hep birlikte doğru yapıyoruz. Hepinize minnettarım, var olun.

Çekilişe katılan herkesi yazıp kurallara uymayanların üstüne çizip yanında D yazdım diskalifiye için. Çok kişi elemedim, bloğa yeni bakıyorum diyenleri asla elemedim zaten. Derdim öylesine katılıp gitmemeniz, kalmanızdı. Ötesi boş, ötesi hülya. Twitter için TW Facebook için FA ya da Face yazdım, bloglar zaten Blog şeklinde. Bunların dışındakiler +2'ydi o yüzden Google Plus'lar ve Tumblr'lar 2 kere girildi. Ayrıca ilk girişleri diskalifiye olup sonra düzeltilenler ilk olarak çizildi sonra yeniden yazıldı, merak konusu olmasın. Bunun bu kadar zor olacağını tahmin etmezdim 5-6 saatimi almıştır rahat. Diskalifiyeleri çıkarınca 531 girişlik bir çekilişe sahip olduğumu gördüm. 3 ayrı numara grubu yazdım. İlk grup 0 1 2 3 4 5, ikincisi ve üçüncüsü 9'a kadardı. Her gruptan bir rakam çekip kazanan sayıları oluşturdum.














Kazananlar şu şekilde:

1.Ödül:
450. giriş Gizem Kozmetik Meleği
(Fotoğraf yatay durmayı ısrarla reddetti.)

2. Ödül
528. giriş Saadet Erkan

3. Ödül
049. giriş Elif Şahin

Eğer kazananlardan herhangi biri 18 yaşının altındaysa, bana adres bilgilerini göndermeden önce ailesinden imzalı izin kağıdı almalı çünkü yasal olarak bana iletişim bilgilerinizi vermeniz suç, ailenizden habersiz. Ayrıca kazananlar bana 48 saat içinde ulaşmazsa çekilişi yenileyeceğim.

Kazananları tüm yüreğimle tebrik ediyorum, katılan herkeseyse minnettarım.
Sağ olun.
xx