18 Mart 2012 Pazar

Çekilişle İlgili

İyi, güzel, peki de... Sadece orda burda duyurup mail adresi yazanları çekilişe dahil etmeyeceğimi biliyorsunuz değil mi?

En önemli şartım blogla ilgili sevdiğiniz şeyleri yazmanızdı. Bloğu yeni keşfetmiş olabilirsiniz, amaç zaten öylesine çekilişe katılmanız yerine önce okuyup yorum yapabilecek hale gelmeniz, sonra katılmanız. Şimdiden itibaren, sadece mail adresi ve paylaşım linki girenleri diskalifiye etmiş bulunuyorum.

İyi okusaydınız hoş olabilirdi.

Ayrıca bir dahaki çekilişte kesinlikle random seçim yapmayacağım, hepsini okuyup en sevdiğimi seçeceğim. Hatta tepem çok atarsa bu çekilişte son anda bile en iyi yazanı seçmeye kalkabilirim. Hiç de umrumda olmaz. Şimdilik hala random seçeceğim.

Geri dönüp düzeltmeye silmeye falan kalkmayın hepsi bende kayıtlı, diskalifiye olanlar çekilişten zaten elenmiş durumda şuan.

Gerekliliği yerine getirip bloğu iyice inceleyip yazan takipçilerim, çok teşekkür ederim, diskalifiyelerle beraber şansınız oldukça artmış bulunuyor.

Sert oldu farkındayım, gerçek takipçilerim bu postu tamamen görmezden gelsinler zaten.

Sevgiler.

xx

18 yorum:

  1. header resmınız guzel olmus,fotoğrafcı olduğunuz ıcın sanırım fotoğraflar harıka duruyor blogunuzda,baska makyaj bloglarına kıyasladığımda sızınkıler gorsel acıdan daha guzel gorunuyor.Makyaj ve kozmetıkle ılgılı bı blogun benım gorusum kesınlıkle gorsel yönü kuvvetlı olmalı ve yazılarındada eğer beğenmedıyse bır urunu objektıf olarak yazmalı,Nars urunlerını henuz tanısmadığım ıcın bılmıyorum ,bakımla ılgılı kremlerı merak eden bırıyım Nars allıklar ve urunlerıyle ılgılı yazılarınızı beğendım.Konu acısından kremler mesela benım ılgı alanıma gırdığı ıcın daha cok gormek ısterım sevgıler (ayrıca sadece cekılıslere katılan bı grup var sanırım boyle bısey yapmanız guzel olmus)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünüp uzun uzun yazmanız çok mutlu edici, teşekkürü borç bilirim. Sadece çekilişlere katılan o grup da şansının olduğunu sanıyorsa çok yanılıyor zaten.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Bu blog'u seviyorum çünkü makyaj malzemeleriyle ilgili gelişmeleri ve makyaj tekniklerini buradan takip edebiliyorum. Ayrıca sevmediğim bir şeyi de yazmak isterim, blog sahibinin sert üslubuyla, arada sırada negatif enerji yarattığını düşünüyorum. Çekilişe katılmak istemiyorum sadece yorumlarımı paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecbur kaldığımda sert üslup kullanmaktan hiç kaçınmam. Zaten bu posttan çekilişe girilmiyor. Çok teşekkürler.

      Sil
    2. İstesem bu post'a yorum yapmazdım zaten. Rica ederim ...

      Sil
  3. Çekilişe katılmıyorum ama yine de yazmak istedim.

    Yorumlarda bir iki paslaşmamız olmasına dayanarak "Sen" hitabına geçtim, sakıncası yoktur umarım;)

    +Cüretkar insanları severim, en çok da üslubunu sivri bulduğum için ilgimi çekiyor burası. Aynı muzip tavır Justmakeup.net yazarlarından JM'de de vardı, her ne kadar artık yazmasa da... Sevimli görünme kaygısı gütmeden yapılan işleri daha samimi buluyorum!

    +Bir de her postunun alt metnine "Keşke firmalar bana da deneme ürünü gönderseler" mesajını iliştirenlerden hiç değilsin. Kendi paranla ürün alıp yorumlamanın dayanılmaz hafifliği! Bu da blogunu "gerçek" yapanlardan...

    Kanımca blogda eksik, hem de büyük tek bir eksik var: Görünmemen.

    -Makyaj videolarını,hiç olmadı uygulamalı fotoğraflarını (hele ki profesyonel bir elden) görmemiz fena olmaz mıydı? 0.01 megapiksel telefon kameralarıyla çektikleri fotoğrafları paint ile kesip biçip makyaj fotosu diye sunan, sonra da bu şaheserin(!) çalınacağı kuruntusuna kapılıp tam ortasına kocaman damga yapıştıran bloggerlar varken hele! Hem fotoğrafa hem makyaja vakıf biri, iyi olurdu... Elini vicdanına koymanı diliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sen hitabında kesinlikle sorun yok. :)

      Görünmeme konusunun farkındayım, eğer öyle bir kararım olursa direk video olayına başlayacağım ve bloğu boşlayacağım, o yüzden o kararı verirken iyi düşünmem lazım.

      Ayrıca, video işi içinn fazla yoğunum. Blog daha rahat, istediğimde yazıyorum. Video beklenti arttıracak doğal olarak.

      Fotoğraf konusu zaten ayrı bir olay, fotoğrafçılıkla paralel giden bir fotoğraflama isteği var bende blogda gördüğünüz üzere. O yüzden, bunu videoyla bitirmek de istemiyorum.

      Ama sürekli aklımda, bu söyledikleriniz bire bir olarak hep aklımdan geçiyor. İçimi okumuş gibisiniz.

      Gözlemi kuvvetli olan insanlara karşı büyük saygım vardır, beni kalbimden vurdunuz. Teşekkür ederim.
      :)

      Sil
  4. Ben de bir makyaj blogger'ı (Her Makeup Diary) olarak insanların blogum hakkında iyi/kötü fikirlerini merak eder, yapıcı eleştirilerini duymak isterim ki kendimi daha fazla geliştirebileyim. Bu konuda seni anlayabiliyorum. Blogun hakkında en sevdiğim (ve bence çok gerekli bir özellik olan) şey ise yazımına, noktalama işaretlerine dikkat etmen. Bu gerçekten blogun çizgisini yükseltiyor. Tamam, beklenmedik bir şeyden bahsetmiş olabilirim ama dilin iyi ve doğru kullanımı benim için önemli. Her ne kadar internet ortamı da olsa, gayriciddi bir ortam da olsa, örneğin, bir blog postu okuyup bağlaç -de'nin birleşik yazıldığını görmeye dayanamıyorum. Tamam, insan 1-2 kez hata yapar, gözünden kaçar ama aynı hata hep mi tekrarlanılır? Yoksa bu insanlar bağlaç -de ile dahil anlamındaki -de'yi ayırt edemiyor mu hala? Neyse, kısacası, senin blogunu - yazılarını - okumak bu açıdan önemli benim için.
    Not: Bu posttan çekilişe girilmediğini bilerek yazıyorum, zaten prensip olarak çekilişlere vs. katılmayı tercih etmiyorum.
    Blogunda sana başarılar diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, bu kadar ortak paylaşım olabilir bir duyguda. Noktalama, cümle kurma, vurgu ve dil kullanımı bende hastalık olmuş vaziyette. Ve bunun internette de önemli olduğunu düşünen birilerinin olduğunu bilmek resmen mutluluk verici. Bağlacı birleşik yazan insanlar için söyleyecek o kadar çok lafım var ki; nefret kusmuş olurum diye kendime saklıyorum. Bu yüzden, sizin bu yorumunuz benim için oldukça ayrı bir yerde. Çok içtenlikle; teşekkür ederim. Çekilişe katılsaydınız keşke, yani tüm katılımcılara baktığımda yorumunuzla bile tüm hediyeleri ellerinize tıkıştırasım geliyor.
      Tekrar; çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Aslında blog hakkındaki düşündüklerimi yazdım sanarak öylece göndermişim yorumu. Sonradan farkettim eksik yazdığımı ama olan oldu bir kere.. Diskalifiye olduk yani :) Kazanacak arkadaşlar güle güle kullansınlar şimdiden :)
    Ben de buraya yazayım birkaç kelime o zaman, genel olarak bloğunu hoş buluyorum ama yandaki etiketler kısmı çok karışık geliyor, çok fazla etiket var, biraz daha daraltsan konuları, mesela mac altındaki postları bir araya toplasan nasıl olur? Çok bilmişlik yapmak gibi bir amacım yok inan, zaten kozmetikler konusunda acemiyim, yeni yeni bulaşıyorum bu konulara.. Bloğumdan da belli zaten :)) Benimki bir fikir sadece..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, etiket konusunda haklısınız benim de çok gözümü yoruyorlar bir çare düşüneceğim.

      Sil
  6. Merhaba
    ben hediyeleri istemiyorum,sadece az sonra yazacaklarımı yazmak istedim: blogunu maalesef yeni keşfettim,elbette ki çok beğendim sebebi mi : 1.Son derece objektif yazmışsın,yani neyi beğendiysen onu yazmışsın,abartı yok,markalara yaranma derdin yok.
    2.Mac seçimlerin çok başarılı,mesela edinilmesi gereken 10 mac far postu gayet güzel ve aydınlatıcıydı,bu naneler zaten pahalı bari madem çok para veriyoruz bari değecek ve oh iyi ki almışım diyeceğimiz şeyleri alalım.
    3.Genel olarak sevdim blogunu,başarılar,tüm güzellikler seninle olsun,Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beni "gerçek manada" anlayan takipçilerimin çoğunlukta olduğunu biliyorum.
      Sevgiler

      Sil
  7. Sadece çekiliş için gelinmesi çok acı biliyorum.

    Benim de bir web sitem var oldukça iyi hediyeler dağıtmaktayım. Çoğu zaman slm bile yazmadan direk hediye hakkında yazılan postları onaylarım.

    Oysa firmalara şart bile koyarım daha çok okuyucuma hediye istiyorum diye yada daha iyi hediyeler için emek harcarım, karşılığını bir selamla alamamak acı.

    Sizi anlıyorum hedıyelerınız cok özel ınsallah en ıhtıyacı olan kazanır.

    Sevgıler Pınar

    YanıtlaSil
  8. Sadece çekiliş için gelinmesi çok acı biliyorum.

    Benim de bir web sitem var oldukça iyi hediyeler dağıtmaktayım. Çoğu zaman slm bile yazmadan direk hediye hakkında yazılan postları onaylarım.

    Oysa firmalara şart bile koyarım daha çok okuyucuma hediye istiyorum diye yada daha iyi hediyeler için emek harcarım, karşılığını bir selamla alamamak acı.

    Sizi anlıyorum hedıyelerınız cok özel ınsallah en ıhtıyacı olan kazanır.

    Sevgıler Pınar

    YanıtlaSil
  9. ben diğerinede yazdım yayınlamamışsın diskalifiye etmişsin???? şartları tamamlayıp birde blogunu keşfe çıkıyorum demişim zaten ???? özellikle soru işareti koyuyorum neye göre çıkarmışsın . uslubun çok sert hakikaten sert hediye için gelenlerden hoşlanmıyorsan kaldıki blogların izlenebilirliyi hediyelerden geçiyor maalesef öyle birkaç tam takip eden istiyorsanda hediye verme bence veriyorsanda en çok yorum yapana ver ozaman dimi? onu yaparım bunu keserim çok hoş olmamış .
    madem diskalifiye ettin demekki benim takip etmemi okumamı istemiyorsun diye düşünüyorum.
    benim sert cevap verdiğimi düşündüysen kesinlikle yazımla ilgilidir dicem çünkü ne kızgın nede kırgınım sadece merak ettim . hiç yazmayabilirdim ama benim yerime düşünüp dur beni takip etmeyecek çıkar bunu çekilişden demen yanlış olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni diskalifiye etmedim, bu ne celal anlamadım ben yalnız? Az bi soluklan. Şuan çekiliş listesi elimde gece yarısına kadar seçmek için bekliyorum ve senin adın da YILDIZ olarak var, diskalifiye falan etmemişim sen demişsin bloğunu keşfedicem ben de yazmışım seni listeye işte, hatta sıran 419. Liste sayfalarının tek tek fotosunu çekiyorum senin için özel olarak adının yanına BAK BURDASIN SAKİN OL temalı yorum yazdım, o derece. Bloğu keşfedicem diyen insanı diskalifiye edicem demedim, mail adresi yazdıp defolup gidenler diskalifiye dedim. Sen sakinleşmeye çalış, çekilişte 419 çıkarsa haberini alırsın.

      Sil
    2. Şu blogda da "sen" diye hitap ettiğim tek insanın bu kadar yorum arasında, helal olsun. Boş yere insan suçlamasaydın iyi olabilirdi. Ha son olarak, kimsenin bloğu takip edip etmemesi benim tekelim değil, dünyayı vererek takip ettirmem insanları. Sadece ordaki şartları okumaları benim derdim. Basit.

      Sil